Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.
Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:
Cazul 1
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care il privesc:
- "nu imi mai place produsul";
- "mi-am dat seama ca imi doream altceva";
- "mi-am dat seama ca am comandat marimea gresita";
- "mi-am dat seama ca am comandat grosimea gresita";
- oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a companiei Somiera.ro. (produs defect sau marime/produs trimis gresit);
Compania Somiera.ro este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.
Cazul 2
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
- produsul trimis are defect din fabrica;
- produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs/alta marime/alta specificatie);
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar compania Somiera.ro. este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.
Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastra sa anuntati intentia de returnare, prin accesarea zonei de pe site legata de retunarea produselor.